Noi privim recrutarea ca un mecanism format din următoarele piese: compania ta, Premian și potențialul angajat.

Premian reprezintă uleiul ce face mecanismul să funcționeze rapid și sigur.

Ne ghidăm după următorul principiu:  „Dacă vrei să mergi repede, mergi singur. Daca vrei să ajungi departe, mergi însoțit.” Leimah Gbowee

Ne dorim ca tu și compania ta să ajungeți departe,  din acest motiv  îți punem la dispoziție o echipă de specialiști și o metodologie verificată,  pentru ca tu să ai cei mai potriviți angajați.

Servicii

Recrutare

De ce să ne alegi pe noi?

  • Expertiza o realizăm alături de consultanți instruiți care se ocupă doar de acest aspect; metodologia pe care o folosim este validată și verificată.
  • Optimizăm bugetul pentru ca departamentul de resurse umane din compania ta să se poată concentra asupra proiectelor strategice.
  • Beneficiezi de eficiență pentru că ai acces la surse variate de candidați iar durata pentru ocuparea pozițiior este minimizată.

Cum facem?

Etapele procesului de recrutare:

  • Înțelegem nevoile dumneavoastră (discuție direct cu managerul);
  • Identificăm candidații potriviți;
  • Evaluăm profilele compatibile;
  • Realizăm interviul de evaluare comportamentală;
  • Livrăm profilele compatibile;
  • Facem demersuri în legătură cu programarea interviurilor posibililor candidați;
  • Facem demersuri legate de ofertă/contract și/sau preluarea negocierii (opțional);
  • Facem follow-up.

Ce vă oferim?

Conform criteriilor de recrutare, vă oferim următoarele pachete:

  • În funcție de numărul de poziții solicitate:
    • Individuală
    • De grup
  • În funcție de nivelul experienței:
    • Entry level
    • Middle level
    • Top level
  • În funcție de caracteristici:
    • Blue collar – persoane care poartă uniformă și practică muncă manuală (exemplu: mecanici sau mineri);
    • White collar – nu implică muncă manuală sau uniformă specifică (exemplu: funcții de conducere sau de vânzări);
    • Pink collar – domenii în care majoritatea angajaților sunt femei (exemplu: asistente, secretare);
    • Green collar – locuri de muncă care sunt implicate în protecția mediului sau rezolvarea problemelor de mediu (exemplu: responsabil de mediu).

 

Verificarea recomandărilor

De ce facem asta?

  • Pentru ca tu să-ți dai seama în ce masură contextul unei situații anterioare se poate repeta.
  • Pentru a verifica dacă această siuație poate fi asimilată și se poate plia cerințelelor tale.

Cum facem asta  ?

  • Contactăm două persoane, din cele care au făcut recomandările pentru a le verifica.
  • Beneficiu: includem această etapă și dacă soliciți tot procesul de recrutare Premian.

Ce vom face ?

Verificăm două recomandări sau două referințe din CV-urile candidaților.

Background Screening

De ce să faci Background Screening?

  • Te ajută să angajezi persoane potrivite ce vor fi productive și fericite în compania ta.
  • Compania ta va reduce costurile departamentului de resurse umane și comisionul agenților care se ocupă de recrutare. De asemenea salariul angajaților în timpul perioadei de probă, investițiile în aceștia, costurile de concediere precum și alte taxe neprevăzute vor fi reduse la minim.
  • Pentru că reduce rata de fraudare internă. O companie pierde anual 5% din venituri datorită fraudelor interne. Acestea provoacă pierderi de ambele părți care se reflectă în reducerea producției, devalorizează reputația, afectează moralul angajaților diminuând încrederea atât internă cât și externă.Beneficiind de programele oferite de Premian atât producția, reputația, încrederea cât și moralul se vor ridica la nivelul serviciilor oferite de noi.
  • Pentru că înlătură publicitatea negativă. Știm că îți dorești ca angajații tăi să fie onești. Uneori aceștia tind să exagereze când își construiesc CV-ul. În momentul în care se află adevărul și imaginea companiei are de suferit.
  • Metodele strategice folosite de contractorii Premian valorifică procesul de recrutare, aducând valoare în interiorul companiei prin persoanele recrutate.

Cum facem asta ?

Contractorii Premian au o experiență valoroasă în înțelegerea completă a nevoilor clienților noștrii. Vom realiza o verificare a tuturor informațiilor din CV plecând de la studiile urmate, validitatea adeverințelor de voluntariat și până la locul/locurile de muncă.

Cum:

  • Validăm onestitatea angajațior tăi;
  • Facem o verificare personalizată adaptată nevoilor companiei tale;
  • Obținem rezultate rapide și valoroase;
  • Securizăm datele ce au caracter personal ale persoanelor verificate;
  • Oferim consiliere în diferențierea candidaților pentru a alege cea mai potrivită persoană pentru o anumită funcție;
  • Alegem o abordare profesionistă pe durata întregului proces.

Ce alegi?

Pachet managerial:

  • Verificăm angajările anterioare (ultimii 5 ani/10 ani);
  • Confirmăm studiile;
  • Verificăm prezența publică pe rețelele de socializare;
  • Verificăm claritatea și coerența CV-ului;
  • Monitorizare media;
  • Verificăm apartenența la organizații profesionale;
  • Veficăm afilierile cu alte companii;
  • Verificăm trainingurile urmate;
  • Facem recomandări

Pachet non-managerial:

  • Verificăm angajările anterioare (ultimii 5 ani/10 ani);
  • Confirmăm studiile;
  • Verificăm prezența publică pe rețelele de socializare;
  • Verificăm claritatea și coerența CV-ului;
  • Facem recomandări (la cerere).

Administrare de personal

De ce facem asta?

Scopul nostru este același cu al tău,  să găsim soluții pentru situațiile problematice și de criză din compania ta. Noi îți punem la dispoziție angajați calificați pentru ca tu să rezolvi rapid provocările și să aduci beneficii bugetului companiei tale.

Cum se va desfășura  ?

  • Punem accent pe profesionalism în relația cu potențialul angajat și compania ta. Ne asumăm rolul de angajator și oferim servicii complete pornind de la recrutare, selecție și angajare până la livrarea salariului dar și înlocuirea persoanei angajate cu o alta dacă este necesar.
  • Compania ta va fi cea care va coordona activitățile angajatului în funcție de nevoi. Astfel veți dedica mai mult timp proiectelor prioritare din companie.

Ce ne propunem ?

În funcție de nevoile companiei tale, îți punem la dispoziție persoane competente și potrivite nevoilor solicitate.

“Firstly I’d like to thank you for the information delivered at the free workshop, I have received useful information that I will surely apply in my daily activity.

I will definitely participate to the next seminar/marathon, I am waiting for the details from you colleague. As a networking man, I will recommend it to the other collaborators of this marathon also.”

Dan Domnica, ASIS

“Thank you for the training you held last evening and for the time spent with us, I liked it and I am happy that I was there. Your different approach impressed me. In comparison with other trainers, you focused less on delivering a lot of information and more on practical exercises that make it easy to learn/understand the applied information as well as the participants’ mistakes.”

Ruxandra Ion, EVOPRIMES

“I am the one thanking you for my participation to your workshop. I left with a pile of business cards and a pile of great ideas – completely pleased. I will get back to you with my full opinions on LinkedIn as well, but for now YOU’RE AWESOME!”

Cati Eleonora Tudor, ITECO STEELSERVICE

“Aside from the fact that they’re very well prepared, they offered us the chance and possibility to learn not only about business life, but also about the personal life.”

Victor Văcaru, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“You do what you do very well!”

Alexandra-Georgiana Ignat, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“They are great organizers and professionals in terms of Team Building.”

Mircea Hristea, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Thank you for your support. I have learned to trust more my colleagues and myself. I have learned to be better.”

Corneliu Buga, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“It was a welcome test. It showed us the weak points, but also the strengths.”

Gheorghe Andrieș, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“I was a novel, but very useful experience.”

Gheorghe Olărescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Bravo! You are extraordinary!”

Adina Sârbu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Congrats for the creativity!! Thank you for what you succeeded to help us discover about ourselves and our colleagues.”

Marilena Bulai, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Good luck in what you do! Lots of success! You’re very good.”

Oana Gimiga, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Active, foamy, strong, ingenious. They opened a new path in my way of thinking related to my relationship with others, they knew how to do it professionally. They’re the best and I’m happy I met them.”

Cristina Soficu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Climb higher! I think that this program is one of the most challenging in my life. I believe in you!”

Ovidiu Proca, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Thank you for the availability that you showed during the Team Building. The trust in myself and in my colleagues has already started to improve.”

Andreea-Alexandra Bîrsă, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“I liked it very much, it was the first but not last Team Building, attractive, fun, you managed to make me focus for a long time. I like that you are young and very relaxed when speaking in front of the audience. (PUBLIC SPEAKING – I admit that I lack this skill).”

Elena Zauca, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“Thank you for the assistance you offered to the FRAROM I’NAL EST team. Thank you for giving us all the support needed to be a united team. You two make a team that can speak through looks and that helps you but also us. In the beginning I thought you will help us, but not this much. You’re brilliant!”

Andreea Vlădescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“The concept, the serious approach, the attention to details and what interests the client makes me congratulate and appreciate you, continue my collaboration for the next team buildings with you, but more importantly to recommend you to firms that want added value.”

Ioanna Olărescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

“The meeting with Premian was like tasting food that has a sophisticated name in a luxury restaurant. First you smell its aroma, then you spoil yourself with a bite and in the end you order it again.”

Lenuța Fînaru, DAL CONSULTING SRL

“Amazing experience. The games for the team built by the facilitator were energizing, exciting, mobilizing. Mission successfully accomplished = fantastic team that acts like one, motivated, enthusiastic, performing. Congratulations! It was fantastic!”

Cristina Mariana Opariuc, DAL CONSULTING SRL

“Congratulations for the quality and professionalism of the Premian team. You performed beyond my expectations! I have experienced the the best team building until now! You managed to determine us to get to know each other better and consolidate our relationships and we thank you for that!”

Toia Violeta, DAL CONSULTING SRL

“Life is short! Which is why it’s good to stop and evaluate, meditate, correlate, plan. This weekend was a “stop” for me: even if life is short, the team building made it matter!”

Mihaela Ambrosie, DAL CONSULTING SRL

“To form a team is just the beginning, to stay together is progress, to work together is success.” – Henry David Thoreau

“In only 3 days the team spirit exploded. This is the spiritual connection between the members of a team that is the base for working together!”

Diana Plugaru, DAL CONSULTING SRL

“The 2 days spent together helped me replace the word try with can, to not make assumptions regarding people and to say thank you more often. I have spent quality time together with beautiful people from which I’ve learned something every day. Thank you, Premian team, for the optimism and positive vibe transmitted in those 2 days!”

Angela Duma, DAL CONSULTING SRL

“It was the best fun from which I’ve learned not something…but much more. Thank you!”

Alina Munteanu, DAL CONSULTING SRL

“Meetings should be shorter and split in two days.”

Cristina Gheorghe, BIOLIN FAM SRL

“The same schedule, another day with other colleagues that have gathered the maximum amount of value offered with passion and professionalism by the Premian team. Thank you for an enthusiastic experience and you’re welcome to come back.”

Liliana Balan, BIOLIN FAM SRL

“In this beautiful day I was able to gather a lot of new information that will help me a lot in the future.”

Iosif-Andrei Gogu, BIOLIN FAM SRL

“They are a very good team, they did their job very well: good luck.”

Constantin Rotaru, BIOLIN FAM SRL

“As good professionals they made a great impression and we had a lot to learn from them: to be more optimistic, enthusiastic and appreciate my colleagues and team work.”

Loredana Doboș, BIOLIN FAM SRL

“In this wonderful day I’ve learned many new things: teamwork, communication, to be happy with ourselves and the team and to thank the client.”

Adelina Butnaru, BIOLIN FAM SRL

“Good professionals. I felt really good with you and I had fun today.”

Ioana-Dana Apostol, BIOLIN FAM SRL

“Today I’ve learned that I need to listen to my intuition, move on, always become better than yesterday, to trust all my colleagues.”

Ana-Maria Tabac, BIOLIN FAM SRL

“I have learned important things that will improve our day to day activities.”

Paula Murariu, BIOLIN FAM SRL

“Congratulations for the professionalism and enthusiasm that you showed. The dedication and enjoyment that you put in your work is admirable but also enviable. Keep it up! Good luck in everything you do.”

Ioana Guțu, BIOLIN FAM SRL

“I highly recommend the Premian team for their professionalism, the confidence that they have when they transmit information and the passion that they show when speaking.”

Ioana Sava, BIOLIN FAM SRL

“I felt extraordinary, I feel like I can change for the better starting with attitude, behavior to communication. I feel like I can be even more involved and I can be more useful to the company.”

Adrian Vicol, BIOLIN FAM SRL

“Thank you for everything that I managed to learn at this training. All three of you were extraordinary. Keep being as energetic and excited as you were today.”

Iulian Melinte, BIOLIN FAM SRL

“I respected and appreciated the professionalism and the love that they transmitted when they talked about a different and positive way of thinking and career development, but also in the personal lives.”

Dragoș Alexandru Moinescu, BIOLIN FAM SRL

“I am happy that I participated to this training. I admit that I learned a lot! I will apply everything that I learned here in my day to day life.”

Eduard Ignat, BIOLIN FAM SRL

How to Open Doors – Sales Workshop

Bucharest, Iași
2015
Preț:
Locuri:

Sign up now

What Positions to Adopt During a Negotiation – Negotiation Workshop

Bucharest, Iași
2015
Preț:
Locuri: 50

Sign up now

How to Open Doors – Sales Workshop

Bucharest, Iași
2015
Preț:
Locuri: 50

Sign up now

High Value Sales Marathon

Bucharest, Iași
2015
Preț:
Locuri: 16

Sign up now