Accounting & Payrol

De ce accounting&payrol Premian?

  • Pentru că vrei un buget optim;
  • Pentru că vrei să ai acces la noutăți, facilități fiscale și de legislație;
  • Pentru că vrei ca informațiile să fie confidențiale.

 Cum facem ?

  • Întocmim documentele financiar-contabile în termeni legali;
  • Realizăm listele de prezență și/sau ale documente pentru stabilirea drepturilor cuvenite personalului angajat cu contracte individuale de muncă;
  • Punem la dispoziția clientului până pe data de 10 a fiecărei luni documentele solicitate.

Ce îți oferim ?

  • Îți oferim pachete personalizate de contabilitate și salarizare.

Assessment

De ce assessment Premian  ?

Pentru că vrei să afli obiectiv nivelul competențelor angajaților din compania ta.

Cum facem ?

Folosim instrumente de măsură și analiză ce evaluează personalul. Realizăm activități de administrare de teste, testare, scorare și interpretarea datelor.

Ce facem ?

  • Îți oferim un raport ce conține interpretarea rezultatelor date de instrumentele de măsură și analiză aplicate.
  • O propunere cu un plan de acțiune personalizat bazat pe nevoile companiei tale.

Audit dosar personal

De ce audit dosar personal Premian ?

  • Pentru că e important ca fiecare angajator să își organizeze propria sa arhivă de dosare personale ale angajaților, conform Legii nr. 16 din 1996 privind arhivele naționale, modificată și completată.
  • Pentru că știm că documentele trebuie păstrate într-o arhivă, în interiorul firmei pe o perioadă de minim 5 ani și maxim 49 de ani.

Cum ne organizăm ?

  • Verificăm dosarele de personal;
  • Implementăm acțiunile corective;
  • Verificăm implementărea acțiunilor corective (al doilea audit).

Ce oferim ?

Oferim un registru general de evidență a salariaților ce conține dosare personale pentru fiecare angajat al companiei tale.

Benchmark salarii anuale

De ce benchmark salarii anuale Premian ?

  • Pentru că vrei să știi dacă angajații companiei tale primesc salariile potrivite;
  • Pentru că vrei să știi care e poziția ta față de concurență;
  • Pentru că acest instrument te ajută să stabilești pachete salariale avantajoase pentru a-ți motiva angajații cât și să atragi posibili candidați.

Cum facem ?

Analizăm piața, comparăm salariile oferite de concurență și îți propunem pachete salariale potrivite pentru compania ta.

Detalierea acestor pași se va  face în cazul unei solicitări, de către contractorii Premian.

Ce îți oferim ?

Pachete personalizate de analiză plus pachete de beneficii în funcție de industria în care activezi.

Coaching de carieră

 De ce coaching de carieră Premian?

  • Pentru că vrei să schimbi direcția de carieră;
  • Pentru că vrei un job care ți se potrivește;
  • Pentru că vrei să fii fericit la job.

 

Cum facem ?

  • Ne cunoaștem, pentru a creiona ”harta schimbării” tale;
  • Stabilim apoi traseul personalizat și potrivit propriei tale viteze pentru a ajunge la destinația dorită: jobul potrivit.

Ce reprezintă întâlnirile ?

  • Pentru ca tu să faci pașii spre destinație, noi îți recomandăm să schimbi zilnic un lucru.
  • Pentru ca pașii să fie potriviți te vom ghida de-a lungul drumului și fiecare întâlnire va fi un popas pentru analiză și planificare.
  • Fiecare dintre noi avem propria viteză de schimbare motiv pentru care numărul înâlnirilor depinde de ritmul tău.

Coaching de performanță

De ce  coaching de performanță Premian?

  • Pentru că rezultatele obținute acum sunt nesatisfăcătoare;
  • Pentru că simți că stai pe loc;
  • Pentru că vrei să te faci remarcat;
  • Pentru a trece la un nivel superior.

Cum procedăm ?

  • Identificăm nevoile tale;
  • Realizăm un plan agreat de ambele părți;
  • Te îndrumăm să pui în practică planul agreat.

Ce facem ?

Întâlniri cu scop și obiective bine definite pentru construirea propriului turn al performanțelor.

Consultanță financiară

 De ce consultanță financiară Premian?

  • Pentru că vrei strategii de reducere a bugetului;
  • Pentru că vrei optimizarea impozitelor și taxelor pe care le plătești;
  • Pentru că vrei să-ți plănuiești eficient bugetul;
  • Pentru că aducem valoare adăugată înțelegând elementele specifice din industria ta prin competențele profesionale necesare și dedicare. Contractorii Premian se recomandă printr-un portofoliu de peste 230 de companii, experiență de 10 ani pe piața serviciilor financiar-contabile.

Cum facem ?

  • Utilizăm ca mijloace principale de comunicare e-mailul și telefonul și oferim răspunsuri prompte și  soluții eficiente;
  • Folosim instrumente de măsură și analiză.

Ce beneficii ai ?

  • Răspundem tuturor solicitărilor tale;
  • Pachete personalitate ce se carcaterizează prin flexibilitate.

Consultanță sistem legal

De ce consultanță sistem legal pentru codul muncii Premian ?

  • Pentru că vrei soluții rapide;
  • Pentru că vrei profitabilitate;
  • Pentru că experiența profesională a contractorilor Premian de peste 8 ani de activitate aduce valoare adăugată prin diversitatea și pragmatismul soluțiilor propuse.

Cum procedăm ?

  • Oferim consultanță deplasându-ne atât la sediul companiei tale cât și prin e-mail și telefon;
  • Vom lucra folosind limba română cât și limba engleză;
  • Termenele de răspuns vor fi stabilite împreună. Răspunsurile punctuale și prompte în cel mai scurt timp este varianta agreată de noi.

 

Ce oferim ?

Pe parcursul a 12 luni sunt necesare aproximativ 130 de ore de asistență, din care:

  • 20 de ore pe parcursul primei luni de asistență, ore dedicate revizuirii/redactării documentelor de dreptul muncii;
  • 10 ore pe parcursul fiecăreia din cele 11 luni rămase pentru asistență generală de dreptul muncii.

Feedback CV și scrisoare intenție

De ce feedback CV și scrisoare de intenție Premian ?

  • Pentru că facem să fie totul simplu și ușor de realizat;
  • Pentru că ne propunem să te cunoaștem, pentru a ajunge la rezultate agreate împreună.

Cum facem ?

Realizăm și înbunătățim Cv-ul și scrisoarea de intenție împreună pentru un rezultat optim și satisfăcător. 

Ce primești ?

  •  CV-ul potrivit pe baza informațiilor din ultimii 2 ani, 2-5 ani sau peste 5 ani pentru a putea aplica la orice job dorești;
  • Realizăm profiluri pe 2 site-uri de joburi din România.
  • Realizăm profilul pe LinkedIn și Facebook.

Managementul perfomanței

De ce managementul performanței Premian  ?

Pentru că vrei să îmbunătățești randamentul și productivitatea companiei tale distribuind optim personalul atât la nivelul execuției cât și în structura de management.

Cum procedăm ?

Identificăm idicatorii nivelului optim de performanță pentru fiecare nivel și funcție din compania ta.

Ce facem ?

Îți oferim un raport ce cuprinde informații cu privire la nivelul de performanță atât al companiei cât și al fiecărui angajat.

Psiho Service

De ce psiho service Premian ?

  • Pentru că vrei să experimentezi și să evoluezi.
  • Pentru că vrei un serviciu psihologic de susținere, dezvoltare și terapie.

Cum facem ?

  • Stabilim întâlniri față în față sau online.
  • Împărțim timpul în funcție de obiectivele mici pentru a rezolva provocările mari.

Ce poți alege ?

În funcție de tipul de intervenție avem pachete variate cu întâlniri a căror frecvență și durată depind de nevoile tale:

  • Întâlnirea de evaluare (durata: 60-90 minute)

Implică analiza contextului social și familial de muncă. De asemenea în cadrul acestei întâlniri se crează prima relație terapeutică.

  • Întâlnirea intervențională (durata: 90 minute)

Se stabilește o astfel de întâlnire atunci când un angajat din compania ta întâmpină tulburări de funcționalitate.

  • Întâlnire de calibrare emoțională (durata: 60 de minute)

Întâlnirea aceasta presupune ca angajatul să se elibereze de tensiunea acumulată.

  • Întâlnirea de suport și de asistență (durata: 30 de minute)

În cadrul acestei întâlniri angajatul companiei tale beneficiează de suport și asistență în legătură cu deciziile de care se îndoiește.

Social Security

De ce social security Premian ?

  • Pentru că vrei să identifici eventualele pericole și să evaluezi riscurile;
  • Pentru că în situații de urgență vrei să ai un plan bine stabilit pe care angajații tăi să știe și să îl pună în aplicare;
  • Pentru că vrei ca planul să fie elaborat în conformitate cu legile din Codul Muncii.

Cum procedăm ?

  • Alcătuim un plan de prevenire și protecție ce este verificat periodic.
  • De asemenea vom face periodic o instruire a angajaților companiei tale pentru protecția muncii și situațiile de urgentă.

Ce pachete îți oferim ?

Pentru serviciul Social Security două pachete:

  • servicii în domeniul Sănătăţii şi Securităţii în Muncă
  • servicii în domeniul Situațiilor de Urgență.

Talent Management

De ce talent management Premian ?

  • Pentru că vrei să afli care este nivelul de dedicare al angajaților companiei tale și cum poți face ca acesta să crească.
  • Pentru a descoperi și păstra talentul de top în compania ta.

Cum facem ?

  • Identificăm persoanele talentate printr-un proces ce evaluează competențele la nivelul companiei.
  • Opțional putem să recrutăm din exterior.

Ce vei primi ?

Îți livrăm un raport de management al talentelor din care reiese:

  • nivelul implicării al angajaților tăi;
  • nivelul de leadership din companie;
  • nivelul de dedicare față de companie și cum poți face ca acesta să crească;
  • sugestii pentru îmbunătățirea performanței.

La solicitarea ta, putem recruta personal din exterior potrivit pentru funcțiile unde există un deficit de talent.

Orientare în carieră

De ce să alegi orientarea în carieră cu noi, Premian?

  • Pentru că te vom ajuta să îți planifici cariera profesională în funcție de abilitățile proprii, de motivație și personalitate
  • Pentru că specialistul nostru îți acordă informații competente pe care le poți integra în dezvoltarea personală
  • Pentru că poți descoperi la tine abilități și puncte forte pe care nu știai că le ai sau că sunt necesare la un anumit loc de muncă
  • Pentru că apelând la noi, vei realiza ce îți dorești de la cariera ta profesională
  • Pentru că dispunem de instrumente ce te ajută să faci o alegere conștientă a propriei cariere profesionale
  • Pentru că îți descoperi resursele și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie.

Cum procedăm?

 Primul pas constă în identificarea abilităților, a trăsăturilor de personalitate și de caracter, a motivațiilor,dar și a scopurilor personale și profesionale .Urmând ca în funcție de acestea, să te orientezi către domenii profesionale care îți sunt potrivite, după ce vom efectua acești pași, vei putea alege o opțiune potrivită. La sfârșit vei primi planul personalizat care te va ajuta să îți atingi scopurile.

Ce îți oferim?

Îți oferim un plan personalizat și o imagine mai conturată a drumului tău către o carieră profesională satisfăcătoare. Oportunitatea de a conștientiza punctele tale forte și vei descoperi ce trebuie îmbunătățit pentru a ajunge la performanțele dorite. De asemenea, orientarea în carieră va avea loc în funcție de propriile dorințe și motivații, astfel ca la finalul întregului proces să simți că întreaga schimbare este integrată și la nivel personal.

 

Leasing operaţional

De ce să alegi Leasing operaţional Premian?

Pentru că vrei să ai costurile incluse pentru :

  • Valoarea, respectiv deprecierea maşinii;
  • Asigurările CASCO şi RCA;
  • Taxe şi impozite;
  • Mentenanţă şi anvelope;
  • Reparaţii, înlocuire, servicii door to door;
  • Dobânzi şi alte taxe administrative;

Pentru că vrei să beneficiezi de avantaje financiare şi fiscale.

Pentru că vrei să reduci riscurile financiare produse de modificările fiscale şi legislative.

Pentru că vrei să ai flexibilitatea garantată de un contract ajustabil şi posibilitatea de a returna anticipat maşina.

Pentru că vrei să te bucuri de confort şi siguranţă.

Cum procedăm?

Identificăm nevoile tale, după care întocmim o ofertă care să se plieze cât mai bine pe acestea.

Ce îţi oferim?

Îţi propunem oferta adaptată necesităţilor tale, care include costurile serviciilor menţionate anterior.

„Mi-a părut bine că am participat la acest curs și cred că pe viitor cele învățate mă vor ajuta în cariera pe care o practic.”

Chirilă Ionuț, ECUATOR SRL

“In urma acestui training am acumulat noțiuni într-un timp scurt și eficient, am învățat să fac parte dintr-o echipă chiar dacă a fost pe termen scurt. Voi aplica toate acestea în echipa pe care o conduc.”

Simona Mitac, Migdalin SRL

„Din perspectiva personală consider că acest training reprezintă un adevărat element constructiv pentru dezvoltarea personală a fiecărui agent de vânzări sau a oricărei persoane care lucrează în acest domeniu.”

Cosovanu Andreea, ECUATOR SRL

„Mi-a părut bine că am participat la acest training de vânzări, deoarece cred că mă va ajuta în descoperirea abilităților mele de vânzare”

Roscanu Ionuț, ECUATOR SRL

„Mi-a plăcut să particip la acest training, o să-mi trebuiască în munca pe care o fac în fiecare zi. Sper să mai particip fiindcă am multe de învățat.”

Cioban Ionuț, ECUATOR SRL

„Mă numesc Boinoschi Irina, am participat la “Leadership pentru Rezultate” și consider că în două zile am reușit să acumulez suficiente informații, astfel încât să-mi pot conduce echipa spre succes. Am mai multă încredere în mine.”

Boinoschi Irina, MIGDALIN SRL

„Pentru mine e ceva nou, care m-a ajutat să-mi identific nevoile în relațiile cu colegii, soțul și care mi-a dat soluții. Sper sa-mi iasă. Chiar cred! ”

Dana Dimir, MIGDALIN SRL

„Pentru mine a fost o experiență, a însemnat o provocare, am învățat lucruri noi ”

Dima Claudiu Adrian, MIGDALIN SRL

„Imi pare bine că am participat la acest training deși pentru mine a modificat niște concepte în ceea ce privește managementul. Consider un weekend câștigat pentru echipă și pentru mine personal. Keep on going!! ”

Iacob Gabriel, MIGDALIN SRL

„Un curs cu o mare doză de concret și cu aplicație imediată”

Cristian Amarandei, MIGDALIN SRL

„Pe parcursul acestui training mă bucur că am învățat cum să ne planificăm întrebările, cum să identificăm, clarificăm și extinde insatisfacțiile, cum să arătăm consecințele, să transformăm insatisfacțiile în dorințe și cum să oferim o soluție la fiecare dorință”

Iacob Gabriel, MIGDALIN SRL

„După acest curs mă simt sigură pe mine în realizarea unei bune vânzări.”

Zapodeanu Mariana, MIGDALIN SRL

„Mă bucur foarte mult că am participat la acest training, deoarece am descoperit foarte multe lucruri care ne va ajuta pe fiecare să ne descurcam cât mai bine pe plan professional și cel al vânzărilor ”

Scripcaru, IZOTEC GROUP SRL

„Mă bucur că am facut parte la acest curs de vânzări, abia aștept să pun în practică tot ce am învățat. E primul curs la care am reușit să fiu atentă până la sfârșit fără să  îmi dau aseama când a trecut timpul. ”

Popa Ana-Maria, IZOTEC GROUP SRL

„Am acumulat cunoștințe noi în vânzări. Am învățat cum trebuie discutat cu clientul, și cum trebuie abordat pentru a avea rezultate. ”

Cristina Ivu, MIGDALIN SRL

„Un super seminar care în două zile înveți 10 ani din ai lui Severin și a clienților lui.”

Tofan Bogdan Alexandru, AUTOBOCA

„Severin este persoana potrivită pentru a-ți încărca bateriile profesional. Mulțumesc Premian pentru experiența „diferită”.”

Răducanu Robert, AUTOBOCA

„Severin ne-a oferit posibilitatea de a obține la nivel practic, în timpul cursului, informațiile necesare pentru funcționarea mecanismului de vânzări!”

Aura Vultur, AUTOBOCA

„Severin este cu siguranță un trainer despre care cred că se va vorbi de bine în anii ce vin, un om pasionat de ceea ce face, pragmatic și foarte focusat pe soluții concrete.”

Nichifor Boca, AUTOBOCA

„Cel mai bun training la care am participat. O nouă abordare, diferită de alte sesiuni.”

Alexandru Huțanu, AUTOBOCA

„Cel mai bun training la care am participat, abordarea problemelor în stil unic.”

Ionuț Daneliuc, AUTOBOCA

„Recomand acest training celor care doresc să-și îmbunătățească abilitățile de vânzători si mai ales celor care vor să înțeleagă exact procesul de interacționare pozitivă cu clientul final.”

Cristian Zamfir, AUTOBOCA

”Trainerul (Nicu Severin) a fost super ok, am învățat multe de la acest workshop , mi-am dezvoltat abilitățile de vânzător și deasemenea trainingul a fost unul de calitate, structurat foarte bine și pe realitatea pieței.”

Andrian Mihalcea, MEDIA X

”Training-ul a fost interesant din punctul meu de vedere, interactiv, și m-a ajutat să îmi clarific unele probleme legate de vânzări.”

Răzvan Dragna, HARMONYA GARDEN PLUS

”Training-ul te ajută să îți dezvolți perpectivele în ceea ce privește abordarea diferitelor tipuri de personalități. De asemenea , înveți să gestionezi eficient conflictele prin parcurgerea unor pași simpli.”

Elena Laura Sucioaia, AUTONOM SERVICES

”La fel ca și celălalt training, am invățat multe lucruri noi, care sunt sigur că îmi vor fi de folos în activitatea zilnică. Mulțumesc!”

 

Ionuț Matea, AUTONOM SERVICES

”La toți ne-a fost greu, nu și dificil să te urmărim. A fost interesant și atractiv.”

 

Petruț Miha, AUTONOM SERVICES

”Mi-a făcut plăcere să iau parte la acest curs. Mi-au plăcut toate exercițiile/activitățile la care am participat și sper să ne revedem (și să constatați și evoluția noastră).”

Andreea Andre, AUTONOM SERVICES

”Când ne-o fi mai rău, ca acu să ne fie, evoluând împreună.”

Ioan Ifrim, AUTONOM SERVICES

”Sunt incântată de acest training! Îl recomand oricui dorește să-și îmbunățească relația cu clienții, colegi sau persoana din viața personală.”

 

Paula Ciubotariu, AUTONOM SERVICES

”Training foarte distractiv, exact, mult material în timp scurt.”

 

Razvan Adrian Ilie, AUTONOM SERVICES

”Mi-a plăcut acest training, chiar faceți o treabă minunată. Mai vreau …”

 

Dan Drică, AUTONOM SERVICES

”Avantaje: asimilarea unor informații noi, depistarea punctelor slabe pentru a le transforma în puncte forte, o cunoaștere mai bună a comportamentului și temperamentului colegilor”

 

Andrei Mariceza, AUTONOM SERVICES

”Mi-a plăcut partea de exerciții și cunoaștere.”

 

Paula Bejan, AUTONOM SERVICES

”Energic, pozitiv, perseverent și motivațional. Keep up the good work!”

 

Ioan Ifrim, AUTONOM SERVICES

”Un training interesant, complet, plan de idei folositoare cu autocunoaștere.”

 

Mihai Petruț, AUTONOM SERVICES

”Mi-a plăcut atmosfera creată de Severin și faptul că reacționează așa cum trebuie indiferent de situație.”

 

Ionuț Natea, AUTONOM SERVICES

„.Cursul detaliază în amănunt pașii pentru identificarea nevoilor, progresiv și doar după asimilarea și stăpânirea pașilor ”

Aurel Dumencu, AUTONOM SERVICES

”Mi-a părut bine că am ales să vin la workshop. Conținutul emailul este important, dar nici prin gând nu mi-a trecut că o să zici astăzi, ceva de email (followup etc.). La fiecare seminar îmi place să scriu cu numere punctele/ideile care vreau să le îmbunătățesc la mine/afacere după ce plec de aici. Am notat câteva idei, mi-ai dat de lucru, în sensul bun.”

Alex Ionescu, NEWT

„.A fost un training util, iar trainerul este simpatic. Îți mulțumesc! P.S Dacă am întrebări, trimit mail pentru lămuriri. Mulțumesc again!”

Alina, AUTONOM SERVICES

„Acest training a fost foarte productiv pentru mine. Am invățat cum se face o vânzare de valoare mare”

Mihaela Chirică, AUTONOM SERVICES

„BETTER THAN THE BEST.”

Ana Luca, WISE FINANCE SOLUTIONS

„.A+++++. Un mod structurat de a aborda procesul de vânzare.”

Dragoș Ștefănescu, MILLENNIAL TECH

„Este un training bine structurat, cuprinzător, care îți oferă informațiile necesare pentru a realiza o vânzare.”

Bogdan Sterienescu, AUTONOM SERVICES

”Training-ul Premian m-a ajutat să înțeleg cum privesc clienții o persoană ce încearcă să le vândă și să îmi descopăr propriile slăbiciuni pentru a le corecta pe viitor.”

Radu Marius Dubac, MILLENNIAL THECH

„Training-urile Premian sunt întotdeauna autentice și relevante. Un adevărat maraton experențial.”

Mariana Rucăreanu, STRATUM ENCLOSURES

„Perfect job!”

Dan Andrei Ciobanu, AUTONOM SERVICES

„Mi-am clarificat foarte multe întrebări. Am învățat că nu e suficient  să cunoști avantajele serviciilor pe care le vând, ci e important să le transform în beneficii  pentru clienți. Severin, ești mai mult decât mă așteptam!”

Anina Pîrvu, AUTONOM SERVICES

„Mi-a plăcut acest training pentru că a fost conceput astfel încât mi-a dat senzația (pe lângă informațiile obținute)de un team building. (Oare pentru că majoritatea participanților erau colegii mei?:)))  )”

Irina Bârleanu, AUTONOM SERVICES

”Jocurile de Rol consider că sunt punctul forte al acestui ”Marathon” ”.

Tarquinius Stamate, AUTONOM SERVICES

”Am participat la Vânzări de Valoare Mare la recomandarea colegei mele care pot spune că a citit foarte bine nevoia mea de îmbunătățire a întrebărilor și a limbajului . Acest lucru l-am putut învăța la Premian. ”

Manuela Cătălina Burca, WEIZMANN

”Recomand acest training și vânzătorilor cu experiență foarte mare, deoarece pot conștientiza care sunt aspectele de îmbunătățit pentru a avea șansa să devină vânzători de valoare mare. Prin acest training un vânzător bun poate deveni cel mai bun.”

Lucica Olteanu, SIGNAL IDUNA

”Felicitări pentru modul de prezentare a cursului. Felicitări pentru personalizarea cursului și adaptarea acestuia pe parcurs în funcție de nivelul grupei. Mulțumesc Severin și echipei tale !”

Constantin Nistor, AUTONOM SERVICES

”A fost cel mai bun training la care am participat până acum. Antrenant, pozitiv, eficient și practic”

Roxana Dumitriu, AUTONOM SERVICES

”Un training relaxat și eficient!”

Bogdan Mustață, ICE CLOUDS

”Cred foarte mult că este o ocazie unică pentru oricine dorește să facă diferență și să aibă un impact pozitiv în orice situație de negociere. Este vorba de valoare adaugată în mod real și mai mult fapte, nu vorbe.”

Lucica Olteanu, SIGNAL IDUNA

”Comportamentul în negociere.”

Costel Jugrin, BRUK

“ATINGEREA OBIECTIVELOR.”

Bogdan Cristian Cojocaru, STRATUM

“Felicitări! Foarte practic și util. M-a ajutat să identific și să conștientizez aspecte legate de comportament. Mulțumesc!”

Ana Maria Coadălată, XEROX

“Awesome. Somethins Else…”

Ștefan Cătălin, ART FUSION

”O nouă abordare într-un format complex , dar ușor de perceput.”

Alexandru Badea, MARSH BROKER DE ASIGURARE-RRASIGURARE

”Abordare constructivă, training cu valoare adaugată mare.”

Adrian Papuc, AUTONOM SERVICES

”Un training altfel, dupa ale cărei 2 zile am plecat cu informațiile numai bune pentru exersat.”

Mihai Nicolescu, AUTONOM SERVICES

”Am participat la Training-ul Vânzări de Valoare Mare livrat de către Severin și am găsit răspunsuri la toate neclaritățile mele și chiar în plus, Severin a organizat foarte bine, procesul practic de învățare reușind să îmai capteze atenția și să îmi stârnească interesul.”

Mihai Pop, POP UP PERFORMANCE

”O experiență interesantă și surprinzătoare, ca o călătorie halucinantă, într-un ținut al provocărilor totale!”

GHIDUL MIRESEI

”Partea cea mai utilă a training-ului este că se lucrează pe exemple concrete. Cursul este foarte practic. Felicitări! Mai vin și la alte cursuri.”

Ana Maria Coadălată, XEROX

„Un training interactiv și în același timp educativ. Și aș dori să mai particip la astfel de sesiuni de training.”

Sergiu Andrei Diaconu, SERGIU DIACONU GRAPHIC DESIGN

„Profesionist, explicat la un nivel accesibil multora.”

Gabriel Sorin Stoica, COPY TECH SERV

”Mne example with application and framework used.”

Răzvan Juverdeanu, XOFIN

”THE TRAINING WAS INTERESTING AND I HOPE THAT IT WILL BE USEFUL.”

Ionuț Cehan, XOFIN

”GOOD INTERACTION TO PEOPLE. WELL DONE EXAMPLES AND COMMENTS ON CERTAIN ISSUES.”

Bogdan Cotoc, XOFIN

”VERY GOOD JOBS GUYS! I LOVED IT!”

Cristi Ursachi, XOFIN

„A fost o zi intensă în care ne-am cunoscut și înțeles mai bine, am experimentat atitudini pozitive, am comunicat cu sinceritate și am câștigat încredere și profesionalism. Mulțumim echipei Premian!”

Liliana Balan, BIOLIN FAM SRL

„Îmi pare bine că am participat la curs, îmi este de folos la serviciu și vă mulțumesc. Sper să ne mai întâlnim și pentru alte programe.”

Radu Ancuța BIOLIN FAM SRL

„Vă mulțumim că ne-ați onorat cu prezența dumneavoastră, și  am învățat cum să oferim mai mult decât putem. Împreună formați o echipă minunată. Mult succes în continuare.”

Paraschiva Andronic, BIOLIN FAM SRL

„Vreau să vă mulțumesc pentru programul oferit. E bine că faceți acest lucru, deoarece ajutați oamenii să lucreze în echipă și să fie motivați. Vă doresc succes și să continuați tot așa.”

Gabriel Chiorianu, BIOLIN FAM SRL

„O echipă foarte unită și profesionistă care impune respect prin abordarea subiectelor și devotamentul lor față de ceea ce oferă.”

Răzvan Clopoțel, BIOLIN FAM SRL

„Mi-a plăcut modul de prezentare, de abordare, de impunere. «Cred» că faceți o echipă foarte bună. Mi-a plăcut că aveți răbdare cu fiecare și răspunsuri la întrebări.”

Bogdan Chiriac, BIOLIN FAM SRL

„Personal mulțumesc « Universului» că am întâlnit echipa Premian și că am descoperit noi valori ale muncii în echipă.”

Radu Ioan Eftimie, BIOLIN FAM SRL

„O atmosferă plăcută, cu subiecte bine menționate.”

Adina Fronea, BIOLIN FAM SRL

„Astăzi a fost o zi plină de zâmbet. Cred că ziua de astăzi va fi cea mai frumoasă zi din viața mea. Vă mulțumesc pentru tot ce ați făcut pentru noi.”

Gavril Voloșincu, BIOLIN FAM SRL

„Este foarte interesant să discutăm cu dumneavoastră deoarece aveți argumente, răspunsuri la orice întrebare adresată.”

Eduard Smeria, BIOLIN FAM SRL

„Vă mulțumim că ne-ați onorat cu prezența dumneavoastră și am învățat cum să oferim mai mult decât putem. Împreună formați o echipă bună și perfectă.”

Sorinela Alina Radu, BIOLIN FAM SRL

„Am petrecut o zi extraordinară alături de dumneavoastră. Plecăm pozitivi, cu foarte multe plusuri, cu siguranță activitatea noastră se va îmbunătăți datorită dumneavoastră.”

Cecilia Bivolaru, BIOLIN FAM SRL

„Optimism, zâmbet, sinceritate, prietenie.”

Ștefania Mihăilescu, BIOLIN FAM SRL

„ A fost o zi minunată, plină de emoții pozitive, lucruri noi și multe de învățat despre noi și cei din jur… Mulțumim.”

Mariana Iftimie, BIOLIN FAM SRL

„Tema acestui training a fost foarte bine organizat, cu multe lucruri noi și foarte instructiv.”

Gheorghe Teodorescu, BIOLIN FAM SRL

„Ziua de astăzi a decurs foarte bine. Am avut ce învăța, am rămas cu multe gânduri pozitive.”

Aurel Duca, BIOLIN FAM SRL

„O experiență care ne-a făcut să înțelegem că nu tot timpul avem dreptate în ceea ce ține de serviciu. Deschizători de drumuri în această zi am învățat să simt că vreau să arăt mai mult decât mi-am propus. Bravo PREMIAN.”

Cristian Nechifor, BIOLIN FAM SRL

„Țineți-o tot așa și luptați pentru câștigarea câtor mai multe contracte că aveți ce să învățați și cum să învățați persoanele în dificultate.”

Angelo Motoc, BIOLIN FAM SRL

„Mă bucur foarte mult că am participat la acest training. Recunosc că am învățat multe! În viața de zi cu zi voi pune în aplicare tot ce am acumulat aici!”

Eduard Ignat, BIOLIN FAM SRL

„Am respectat și apreciat profesionalismul și dragostea cu care ne-au transmis un mod diferit și pozitiv de a gândi și a avansa pe plan profesional cât și în viață.”

Dragoș Alexandru Moinescu, BIOLIN FAM SRL

„Vă mulțumesc pentru tot ce am reușit să învăț la acest training. Toți trei sunteți extraordinari. Continuați la fel de plini de energie și entuziasmați cum ați fost.”

Iulian Melinte, BIOLIN FAM SRL

„M-am simțit extraordinar, simt că mă pot schimba în bine de la atitudine, comportament până la comunicare. Simt că mă pot implica și mai mult și simt că pot fi și mai folositor companiei.”

Adrian Vicol, BIOLIN FAM SRL

„Recomand cu mare căldură echipa Premian pentru profesionalismul, pentru încrederea cu care își transmit ideile și pentru pasiunea cu care transmit mesajele.”

Ioana Sava, BIOLIN FAM SRL

„Felicitări pentru profesionalismul și entuziasmul de care dați dovadă. Dăruirea și plăcerea cu care vă faceți treaba este de admirat și invidiat în același timp. Țineți-o tot asa! Succes în tot ceea ce faceți.”

Ioana Guțu, BIOLIN FAM SRL

„Am învățat lucruri importante pentru o mai bună desfășurare în activitatea noastră de zi cu zi.”

Paula Murariu, BIOLIN FAM SRL

„Astăzi am învățat că trebie să-mi ascult intuiția, să merg mai departe, să fiu zilnic mai bună decât ieri, să am încredere în toți colegii mei.”

Ana-Maria Tabac, BIOLIN FAM SRL

”Buni profesioniști. M-am simțit foarte bine alături de voi și m-am și distrat astăzi.”

Ioana-Dana Apostol, BIOLIN FAM SRL

„În această zi minunată am învățat foarte multe lucruri noi: lucrul în echipă, comunicarea, să fim mulțumiți de noi, de echipă și să mulțumim clientul.”

Adelina Butnaru, BIOLIN FAM SRL

„Buni profesioniști au lăsat o impresie foarte bună și am avut ce învăța: să fiu mai optimistă, entuziasmată și să apreciez colegii și munca în echipă.”

Loredana Doboș, BIOLIN FAM SRL

„Este o echipă foarte ok, și-au făcut treaba foarte bine: baftă.”

Constantin Rotaru, BIOLIN FAM SRL

„În această zi frumoasă am putut să adun foarte multe lucruri pe care nu le știam și care mă ajută mult pe viitor.”

Iosif-Andrei Gogu, BIOLIN FAM SRL

„Același program, o altă zi și cu alți colegi care au adunat maxim din valoarea oferită cu pasiune și profesionalism de echipa Premian. Mulțumim pentru o experiență entuziasmată și vă mai așteptăm.”

Liliana Balan, BIOLIN FAM SRL

„Să fie mai scurte ședințele și împărțite în două zile.”

Cristina Gheorghe, BIOLIN FAM SRL

”A fost cea mai tare distracție din care am învățat nu ceva……mai mult. Vă mulțumesc.”

Alina Munteanu, DAL CONSULTING SRL

„Cele 2 zile petrecute împreună m-au ajutat să înlocuiesc cuvântul încerc cu pot, să nu fac atât de ușor presupuneri vis-a-vis de oameni și să mulțumesc mai des. Am petrecut timp de calitate alături de oameni frumoși de la care am de învățat în fiecare zi. Mulțumesc echipei Premian pentru optimismul și vibrația pozitivă transmise în cele 2 zile!”

 

Angela Duma, DAL CONSULTING SRL

„Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.” – Henry David Thoreau

În  doar 3 zile  a explodat spiritul de echipă. Iată legătura spirituală între membrii unei echipe, care stă la baza conlucrării lor !”

Diana Plugaru, DAL CONSULTING SRL

”Viața este scurtă! Tocmai de aceea e bine să facem opriri pentru a evalua, medita, corela, planifica. Acest weekend a însemnat ”oprire” pentru mine: și chiar dacă e scurtă viața, team building-ul a făcut-o să conteze!”

Mihaela Ambrosie, DAL CONSULTING SRL

”Felicitări pentru calitatea și profesionalismul echipei Premian. Mi-ați depășit așteptările! Am experimentat cel mai reușit team building de până acum! Ați reușit să ne determinați să ne cunoștem mai bine și să ne consolidam relațiile, iar pentru aceasta vă mulțumim!”

Toia Violeta, DAL CONSULTING SRL

„Experiență uluitoare. Jocurile în echipă construite pentru noi de facilitator au fost energiznate, antrenante, mobilizante. Misiune îndeplinită cu succes=echipă fantastică acționând ca un tot, motivată, entuziasmată, performantă. Felicitări! A fost fantastic!”

Cristina Mariana Opariuc, DAL CONSULTING SRL

„Întâlnirea cu Premian a fost precum degustarea unui fel de mâncare cu titlu sofisticat într-un restaurant de lux. Întâi adulmeci aromele, apoi îți răsfeți papilele gustative și în final mai vrei o porție. ”

Lenuța Fînaru, DAL CONSULTING SRL

„Conceptul, abordarea serioasă, atenția la detalii și la ce-l interesează pe client mă face să vă felicit, să vă apreciez, să continui colaborarea pentru următoarele team building-uri și mai ales să vă recomand firmelor care vor un plus de valoare.”

Ioanna Olărescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Vă mulțumesc pentru sprijinul acordat echipei FRAROM I’NAL EST. Vă mulțumesc pentru că ne-ați acordat suportul necesar pentru a fi o echipă unită. Voi doi faceți o echipă care se înțelege din priviri și asta vă ajută atât pe voi, cât și pe noi. Credeam la început că ne veți ajuta însă nu atât de mult. Sunteți geniali !!!”

Andreea Vlădescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„M-a încântat foarte mult, a fost primul teambuilding dar nu și ultimul, atractiv, distractiv, ați reușit să mă faceți să mă concentrez foarte mult. Îmi place că sunteți tineri și vorbiți cu degajare în public. (PUBLIC SPEAKING – Recunosc îmi lipsește).”

Elena Zauca, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Vă mulțumim pentru disponibilitatea arătată pe parcursul teambuilding-ului. Încrederea în propria persoană și în colegi a început deja să se îmbunătățească.”

Andreea-Alexandra Bîrsă, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

”Urcați mult mai mult! Consider că acest program este unul dintre cele mai antrenante din viața mea. Și eu cred în voi!”

Ovidiu Proca, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Activi, spumoși, puternici, inventivi. Au deschis un culoar în modul de gândire al meu raportat la relația cu ceilalți, au știut profesionist să o facă. Sunt cei mai tari și mă bucur că i-am cunoscut.”

Cristina Soficu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Spor în tot ce faceți! Mult, mult succes. Sunteți foarte buni.”

Oana Gimiga, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Felicitări pentru creativitate!! Mulțumim pentru ce ați reușit să ne ajutați să descoperim despre noi, dar și despre colegii noștri.”

Marilena Bulai, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Bravo! Sunteți extraordinari!”

Adina Sârbu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

”O experiență inedită dar care este foarte utilă.”

Gheorghe Olărescu, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„A fost un test bine venit. Ne-a arătat și punctele slabe dar și punctele forte.”

Gheorghe Andrieș, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Vă mulțumesc pentru sprijinul acordat. Am învățat să am mai multă încredere în colegi, în mine. Am învățat să fiu mai bine.”

Corneliu Buga, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Sunt buni organizatori și profesioniști în team building.”

Mircea Hristea, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Faceți foarte bine ceea ce faceți!”

Alexandra-Georgiana Ignat, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Pe lângă faptul că sunt foarte bine pregătiți, ne oferă și posibilitatea de a învăța nu numai de viața profesională cât și cea personală.”

Victor Văcaru, FRAROM INTERNATIONAL EST SRL

„Eu sunt cea care îți mulțumește pentru participarea mea la workshop-ul tău. Plecată cu-n morman de cărți de vizită și cu-n morman de idei bune– mulțumită pe deplin. Revin cu părerile mele complete și pe Linkedin, momentan, YOU’RE AWESOME!”

Cati Eleonora Tudor, ITECO STEELSERVICE

„Îți mulțumesc pentru trainingul de seara trecută și timpul petrecut alături de noi, mi-a plăcut și m-am bucurat că am fost acolo. M-ai impresionat plăcut cu modul diferit de abordare față de alți traineri care se focusează pe multă informație și mai puține exerciții practice datorită cărora asimilezi/ înțelegi mai usor informația aplicată cât și din greșelile participanților.”

Ruxandra Ion, EVOPRIMES

„Mulțumesc în primul rand pentru informațiile furnizate la workshop-ul gratuit, am primit informații utile pe care cu siguranță le voi aplica în activitatea mea.

Cu siguranță voi participa și la următorul seminar/maraton, aștept coordonatele de la colega ta. Ca om de networking, sigur că voi recomanda și altor colaboratori acest maraton.”

Dan Domnica, ASIS

Maraton ,,Arta negocierii în afaceri”

București, Iași
2015
Preț:
Locuri:

Înscrie-te acum

Workshop negocieri „Ce poziții să adopți în negociere”

București,Iași
2015
Preț:
Locuri: 50

Înscrie-te acum

Workshop vânzări „Cum să deschizi ușile”

București, Iași
2015
Preț:
Locuri: 50

Înscrie-te acum

Maraton „Vânzări de valoare mare”

București, Iași
2015
Preț:
Locuri: 16

Înscrie-te acum