Filosofia de training Premian
În viziunea nostră sunt trei etape pentru a personaliza cu succes programul de training pentru dumneavoastră:
Identificarea problemelor din echipă
Stabilirea consecințelor
Stabilirea rezultatelor prin rezolvarea provocărilor identificate în etapa unu
Unul dintre aspectele care poate fi îmbunătățit în cadrul companiilor este remedierea obiceiului des întâlnit de a oferi pe tavă multe avantaje, detalii, păreri personale, atunci când se vrea ca persoanele din jur să fie de acord cu ideile și propunerile. Acest obicei de cele mai multe ori nu aduce avantaje notabile pentru niciunul dintre interlocutori. Recomandarea noastră este cunoașterea climatului în care se petrece activitatea, pentru a putea identifica nevoile într-un mod corect și echilibrat, nevoi care să genereze soluțiile adecvate lor.
„Când vei deveni antreprenor vei avea nevoie să înțelegi că „oamenii” sunt inima succesului tău. Cei mai de succes antreprenori stăpânesc arta de a lucra și atrage oamenii potriviți.” – Darem Klum, CEO of CRAM Worldwide
De ce training Premian?
1. Creștem măsurabil rezultatele profesionale ale clienților noștri;
2. Implementăm jocuri de rol aplicabile în activitatea companiei;
3. Personalizăm 100% training-ul pe nevoi și dorințe.
Cursuri pentru companii:
”Specialitatea casei” sunt programele avansate de training pe vânzări și leadership pentru companiile care își doresc coechipieri ”high achievers”. Echipele de vânzări, le ajutăm să-şi mărească considerabil performanţa prin training, coaching și consultanță. Echipele de management, le transformăm în echipe de lideri prin training, coaching și un program de consultanță pe leadership care durează între 3 și 12 luni.Vânzări:
- Customer Care
- Negocieri de valoare mare
- Servicii vânzări excelente
- Vânzări cu valoare adăugată mare
Management
- Coaching pentru rezultate
- Comunicare eficace
- Conducerea de şedințe eficiente
- Conducerea oamenilor/Managementul rezolvării problemelor
- Creativitate pentru rezultate
- Discuții cu clientul
- Leadership pentru rezultate
- Managementul conflictelor și tratarea reclamațiilor
- Managementul timpului
- Mind Mapping
- Motivarea echipei și fidelizarea clienților
- Negociere pentru rezultate
- Public Speaking
- Train The Trainers
Vânzări
Îmbunătățirea abilităților participanților în companiile pe care le reprezintă, pentru a îmbunătăți experiența clientului este obiectivul unui training de vânzări de nivel intermediar. Aceste întrebări vă vor îndruma în analiza nivelului de pregătire, pe care îl are echipa dumneavoastră.
1. Toți membrii echipei știu să ofere soluții și produse ca să crească vânzarea per client? Cum fac?
2. Toți membrii echipei știu să rezolve profesionist reclamațiile? Cum fac?
3. Cum comunică membrii echipei între ei?
4. Cum transmit informațiile membrii echipei către clienți?
5. Ce reguli folosesc membrii echipei atunci când vorbesc la telefon între ei sau cu clienții?
„Peştii se prind cu undiţa, iar oamenii cu vorba.” (William Shakespeare)
Conștientizarea și dezvoltarea abilităților de a pregăti, planifica și gestiona negocierea în funcție de pozițiile, interesele și comportamentele partenerului de negociere este ceea ce se urmărește într-un training de negociere.
1. Cum pregătești și cum planifici o negociere?
2. Vânzătorii echipei dumneavoastre cunosc și adoptă comportamentele potrivite pentru a se plia pe așteptările clientului?
3. Ce strategii de negociere folosește echipa dumneavoastră?
4. Un partener vine la o întâlnire de negociere spunând că prețul final al produsului său este stabilit și de neclintit. El nu vrea să negocieze pentru că produsul lui merită atât și chiar mai mult. Ce comportament ar adopta un membru al echipei dumneavoastre ca să-l facă să se răzgândească și să-i asculte propunerile?
5. Ce stiluri de persuasiune îl ajută pe vânzător să încheie o afacere în condiții de mulțumire și pentru el și pentru interlocutor?
„Cine nu știe să zâmbească, să nu se facă negustor." (vechi proverb chinez)
Obiectivul principal pentru un instrument de formare profesională de vânzări pentru începători este îmbunătățirea abilităților vânzătorilor pentru a crește vânzările. Echipa dumneavoastră are o bază de cunoștințe de vânzări, însă este important să stabiliți care sunt acestea și ce ar mai trebui adăugat și îmbunătățit.
1. Membrii echipei cunosc nevoile clienților dumneavoastră? Care sunt acelea?
2. Câte produse complementare/alternative sunt vândute de către echipă pe lângă produsul cerut de client?
3. Care sunt cele mai întâlnite 3 obiecții aduse de clienți și cum le rezolvă vânzătorul dumneavoastră?
4. Ce fac angajații din echipa dumneavoastră pentru a furniza dorința de cumpărare și pentru a finaliza vânzarea?
„Diferența dintre implicare și dedicare esta ca șunca și ouăle. Puiul este implicat. Porcul este dedicat.” (Martina Navratilova)
Îmbunătățirea abilităților de vânzări prin planificarea tipurilor de întrebări și a momentului lansării acestora este un obiectiv de vânzări pentru un nivel avansat. În situația în care echipa dumneavoastră se situează la acest nivel, pentru a identifica cu ușurintă punctele tari și cele de îmbunătățit puteți analiza setul de întrebări:
1. Echipa dumneavoastră știe să identifice metodele cele mai bune de creștere a vânzărilor?
2. Zilnic, un vânzător se lovește de o mulțime de reproșuri emise de client. Cum reușește să găsească metodele prin care el să le evite și să le rezolve?
3. Vânzătorii profesioniști generează încredere pe termen lung. Ce abordare are echipa dumneavoastră pentru a închega o relație bazată pe încredere cu clientul?
4. Atunci când este conștient de procesul de vânzare și de cum se va desfășura acesta, un vânzător este mai încrezător în forțele sale. Echipa dumneavoastră conștientizează procesul de vânzare și etapele lui?
5. Cât de multe întrebări pune un vânzător într-o întâlnire de vânzare?
6. La ce se concentrează un vânzător atunci când clientul pune întrebări?
7. Cum face echipa dumneavoastră ca soluția pe care o oferă să aibă valoare maximă pentru client?
8. Ce trucuri folosesc angajații dumneavoastră pentru a afla toate insatisfacțiile clientului?
9. Cât de multe caracteristici prezintă un vânzător clientului?
„Dacă crezi că poţi face un lucru, sau dacă crezi că nu, probabil ai dreptate.” (Henry Ford)
Management
A valorifica potențialul unei persoane pentru a-și maximiza performanța ajutând-o să învețe prin ascultare activă și utilizarea întrebărilor potrivite este una din definițiile date coaching-ului. Studiile spun că un program de training este de patru ori mai eficient dacă este urmat de unul de coaching. Într-un program de coaching se urmărește îmbunătățirea abilităților de conducere, ale conducerii actuale și a potențialilor conducători de echipe.
1. Cum se obțin informații pentru a atinge performanța?
2. Care sunt criteriile de analiză a informațiilor?
3. Cum sunt exprimate punctele de vedere în ce privește performanța sau ideile celuilalt?
4. În ce direcție se pun întrebări pentru a înțelege punctul de vedere al celeilalte persoane?
5. Ce faceți când ați procedat ca la carte, dar nu ați ajuns la un acord cu membrul echipei dumneavoastre?
6. Când se adresează întrebări speculative? Dar comparative?
„Nu poți învăța pe nimeni nimic. Poți doar ajuta oamenii să se descopere.” - Galileo Galilei
Cum comunicăm astfel încât să ne facem înțeleși? Deși răspunsul pare unul destul de simplu, în realitate confuzia și neînțelegerea apar deseori și pot crea mari pagube. Avem nevoie de bune abilități de comunicare cu colegii și clienții pentru a avea succes.
1. Ce trucuri folosiți când ascultați clientul?
2. Când puneți întrebări?
3. De ce este bine să evitați presupunerile?
4. Cum puteți controla percepțiile?
5. Care sunt principiile și factorii care facilitează procesul de comunicare?
6. Care sunt stilurile de comunicare și modelele de comportamente?
7. Ce reguli folosiți în comunicarea prin telefon sau e-mail și cum o puteți îmbunătăți?
8. Cum încheiați rezolvarea unei reclamații?
„Majoritatea oamenilor ar prefera mai degrabă să moară decât să gândească. Mulţi chiar aşa fac.” (Bertrand Russell)
Tendința fiecăruia dintre noi este ca atunci când apare o problemă să emitem imediat soluția. Aceasta este de fapt cea mai des întâlnită greșeală atunci când suntem față în față cu o problemă de rezolvat. Soluția ar trebui formulată la sfârșitul unui proces de identificare și analiză a cauzelor situației de evaluare și selecție a opțiunilor pentru soluții:
1. Care este sentimentul dominant atunci când vă confruntați cu o problemă?
2. În momentul în care vă aflați în fața unei probleme simțiți nevoia să dați răspunsul corect cât mai repede, fără a cerceta?
3. Obișnuiți să trasați un plan în care se succed etapele rezolvării unei probleme?
4. Ce faceți pentru a evita probleme ce pot apărea în viitor?
5. Întotdeauna există mai multe opțiuni în ceea ce privește soluția. Cum alegeți soluția care vă rezolvă problema într-un mod eficient?
„Nebunia – încercarea de a obţine rezultate mai bune făcând acelaşi lucru ca de obicei” (Albert Einstein)
Obiectivul cursului de creativitate în afaceri este să vă învețe să folosiți tehnici care vă schimbă modul de gândire și punctul de vedere. Deși pare “ușor de zis, greu de făcut” oricine poate fi creativ atâta timp cât are la dispoziție uneltele potrivite. Astfel, veți găsi soluții noi și oportunități nedescoperite până acum.
1. Cum vă pregătiți pentru activitățile creative?
2. Cum vă organizați spațiul de la birou pentru o activitate creativă?
3. Cum vă puteți optimiza potențialul creativ?
4. Cum ascultați și cum vorbiți pentru a stimula creativitatea interlocutorilor?
5. Cum pregătiți un brainstorming?
6. Cum reformulați întrebările pentru a găsi cât mai multe răspunsuri posibile?
„Secretul creativității este să știi cum să-ți ascunzi sursele.” (Albert Eisten)
Obiectivul acestui training ese îmbunătățirea abilităților participanților pentru a oferi o experiență frumoasă clientului. Aceste întrebări vă vor îndruma în analiza nivelului de pregătire, pe care îl are echipa dumneavoastră.
1. Toți membrii echipei știu să ofere informațiile într-un mod plăcut, conform aștepătilor clientului? Cum fac?
2. Toți membrii echipei rezolvă profesionist reclamațiile? Cum verificați?
3. Cum comunică membrii echipei între ei?
4. Cum transmit informațiile membrii echipei către clienți?
5. Ce reguli folosesc membrii echipei atunci când vorbesc la telefon între ei sau cu clienții?
Instrumentul de formare profesională, leadership pentru rezultate, vă poate ajuta să identificați stilul de conducere potrivit pentru îndrumarea echipei dumneavoastre spre rezultatele așteptate, să înțelegeți procesul delegării pentru a delega eficace, să cunoașteți etapele formării eficiente a unei echipe. Setul de întrebări vă va arata care sunt punctele la care sunteți bun și la care mai aveți de lucrat, în conducerea echipei dumneavoastre.
1. Orice problemă poate fi o ocazie pentru a evalua, instrui și a stimula încrederea echipei dumneavoastre. Cum creșteți performanța echipei folosindu-vă de problemele de zi cu zi?
2. Un om optimist, cu o atitudine pozitivă, sincer, transparent și care recunoaște meritele fiecăruia va crea în jurul său o atmosferă de lucru sănătoasă. Cum ajungeți să vă faceți plăcut și să creați o atmosferă de încredere în companie?
3. Cum faci ca întâlnirile cu echipa să fie eficiente?
4. Câteodată vei lua decizii nepopulare bazate pe intuiție, câteodată este sănătos să-ți determini oamenii să acționeze numai prin întrebări eficiente. Ce faci ca să rămâi un exemplu pentru colegii tăi? Cum îi inspiri să-și asume riscuri și să învețe?
5. Membrii echipei dumneavoastre au un rol clar definit, de care sunt conștienți?
„Nu le spune oamenilor cum să facă bine lucrurile; spune-le ce să facă și lasă-i să te surprindă cu rezultatele lor.”- George S. Patton
Obiectivele urmărite prin training-ul de managementul timpului sunt de a vă ajuta să fiți mai eficient, să duceți cât mai multe sarcini la bun sfârșit și cu mai puțin efort. Pentru că de multe ori ni se întâmplă ca la sfârșitul zilei să ni se pară că am muncit din greu, dar că de fapt n-am facut mare lucru sau că e-mail-urile par să nu se mai sfârșească, o salvare ar fi să învățăm, să definim obiective, să prioritizăm, să delegăm.
1. Ce anume delegați și cât de eficient?
2. Cum vă prioritizați sarcinile zilnice astfel încât să ajungeți la rezolvarea lor în timp util?
3. Cum vă definitivați obiectivele? Cum vă faceți corect agenda?
4. Cum gestionați timpul în cadrul unui proiect?
5. Care sunt cei mai mari “hoți de timp”?
„Unui director ocupat i se cere să facă zece lucruri şi are timp să ducă la bun sfârşit şase. Directorul eficient îşi alege bine cele şase lucruri pe care le face.” (Peter Drucker)
Scopul hărților mentale este îmbunătățirea abilităților de organizare a echipei pentru a putea crește productivitatea companiei. Veți ști cum să triați și să rețineți ce este cu adevărat important dintr-un mesaj primit, cum să vă organizați ideile pentru a avea acces rapid la ele, veți avea o perspectivă îmbunătățită asupra randamentului și competențelor dumneavoastră, veți cunoaște unelte noi pentru creșterea productivității echipei.
1. Este important să rețineți toată informația primită?
2. Cum vă organizați indexul minții pentru a primi rapid informațiile?
3. Cum realizați o hartă mentală eficientă?
4. Cum creați idei noi și cum le duceți la acțiuni mai repede?
5. Care sunt variantele posibile în viitor la care puteți ajunge imediat?
6. Cum faceți mai rapid planificarea inversă folosing mind mapping-ul?
7. Cum folosiți hărțile mentale ca să creșteți productivitatea dumneavoastră și cea a echipei?
„Mințile geniale discută idei; Mințile obișnuite discută evenimente; Mințile reduse discută oameni.” (Eleanor Roosevelt)
Conștientizarea și dezvoltarea abilităților de a pregăti, planifica și gestiona negocierea în funcție de pozițiile, interesele și comportamentele partenerului de negociere este ceea ce se urmărește într-un training de negociere.
1. Cum pregătești și cum planifici o negociere?
2. Coechipierii dumneavoastră cunosc și adoptă comportamentele potrivite pentru a se acorda cu așteptările partenerului de negociere?
3. Ce strategii de negociere folosește echipa dumneavoastră?
4. Un partener vine la o întâlnire de negociere spunând că “condițiile puse sunt finale și de neclintit”. El nu vrea să negocieze pentru că el crede că merită atât și chiar mai mult. Ce comportament ar adopta un membru al echipei dumneavoastre ca să-l facă să se răzgândească și să-i fie ascultate propunerile?
5. Ce stiluri de persuasiune vă ajută la încheierea unei afaceri ca să fiți mulțumit și dumneavoastră dar și partenerul de negociere ?
Atunci când ne pregătim să apărem în fața unei audiențe sunt multe lucruri pe care ar trebui să vă concentrați pentru a fi sigur că mesajul pe care îl transmiteți este corect înțeles. Un prim pas este adresarea unor întrebări esențiale: pentru cine vorbesc, ce am de comunicat, când să comunic și când să tac, de ce mă ascultă publicul.
1. Care este stilul dumneavoastră de prezentator?
2. Vă stabiliți un plan al prezentării clar și vă gândiți serios la mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
3. Vă faceți de fiecare dată un check-list cu ce aveți de verificat la încăpere?
4. De câte ori repetați discursul înainte?
5. Credeți că umorul vă îmbunătățește tehnica?
6. Care sunt cele mai importante lucruri dintr-o prezentare?
„Or să vină vremuri în care n-o să mai putem aştepta pe nimeni. Deci, ori eşti în autobuz ori rămâi pe jos.” (Ken Kesey, The Electric Kool-Aid Acid Test, Tom Wolfe)
Obiectivul acestui curs este ca la sfârșitul acestuia participanții să-și însușească modalități și tehnici prin care îi pot face pe adulți să învețe. Să pună în practică abilitățile pentru a constitui și susține un curs pentru o audiență adultă.
1. Ce anume îi ajută pe adulți să învețe mai repede și mai eficient?
2. Cum și de ce stabiliți obiective pentru un traning?
3. Cum vă pregătiți notițele înainte de training?
4. Ce tehnici vizuale este bine să folosiți?
5. Ce ambianță este ideală pentru a ajuta adulții să învețe?
6. Cum aflați care este punctul de vedere al celor care vă ascultă și cum vă pregătiți training-ul în funcție de el?
7. Cum gestionați întrebările grupului și ce tehnici de a formula întrebările folosiți?
8. Ce strategii folosiți pentru diferite tipuri de personalități?
„1000 de zile de antrenament ...un incepator...10.000 zile de training ...un maestru.” (Matsutatsu Oyama)
Cursuri deschise
Workshop negocieri „Ce poziții să adopți în negociere”
București,Iași
2015
Preț:
Locuri: 50