8 greşeli ce fac un bun angajat să plece
Atunci când se fac greşeli într-o companie, cei mai buni angajaţi sunt primii care pleacă pentru că ei au cele mai multe opţiuni. Interesul lor prentru job nu se pierde deodată, ci se disipă încet, treptat.
Pentru a reţine talentul în companie, este necesar ca managerii să înţeleagă ce fac greşit şi să evite repetarea unor astfel de comportamente.
Următoarele practici sunt de eliminat, pentru a reţine angajaţii de top:
1. Elaborează multe reguli absurde
Companiile au nevoie de reguli, este ceva prestabilit, însă în crearea lor este necesară o bună judecată. Chiar şi o simplă politică de prezenţă poate irita angajaţii.
2. Un tratament egal
Această tactică funcţionează la şcoală, la job lucrurile sunt diferite. Tratarea tuturor în mod egal le arată angajaţilor de top că indiferent de gradul de perfomanţă, vor fi trataţi la fel ca angajaţii ce au ca activitate principală urmărirea ceasului în aşteptarea terminării programului de lucru.
3. Tolerează perfomanţa scăzută
Se spune că în formațiile de jazz, trupa este la fel de bună ca cel mai slab membru; indiferent cât de talentaţi ar putea fi ceilalţi membri, toată lumea îl aude pe acesta din urmă. Același lucru este valabil și pentru o companie. Atunci când se tolerează performanţa scăzută, se trage în jos toată echipa, în special cei mai performanţi membri.
4. Evită să recunoască realizările angajaţilor
Recompensarea realizărilor, performanţelor individuale demonstrează consideraţie. Este necesar ca managerii să comunice cu angajaţii pentru a afla ce îi motivează, pentru unii poate fi vorba de o mărire de salariu, pentru alţii de recunoaştere publică. Task-urile bine făcute necesită recompensare!
5. Arată indiferenţă oamenilor
Mai mult de jumătate din persoanele care părăsesc locul de muncă fac acest lucru din cauza relației cu șeful lor. Companiile inteligente se asigură că managerii lor știu cum să menţină echilibru între latura profesională şi cea umană.
Acest tip de manageri sărbătoresc succesele angajaților lor şi empatizeză cu cei care trec prin situaţii dificile. Companiile care nu reuşesc să remedieze acest aspect, se vor confrunta mereu cu fluctuaţii de personal. Este imposibil să lucrezi pentru cineva timp de opt ore pe zi, atunci când acesta nu este implicat personal și pare să îi pese doar de productivitatea ta.
6. Arată oamenilor doar o parte din ceea ce înseamnă compania
Poate părea eficient să transmitem angajaţilor task-uri şi apoi să trecem mai departe. Dar a lăsa deoparte imaginea de ansamblu, reprezintă un adevărat ruinător de performanţă. Angajaţii ce doresc să performeze la job, depun un efort mai mare pentru că le pasă cu adevărat, însă pentru toate acestea este necesar ca ei să aibă un scop.
7. Împiedică angajaţii în dezvoltarea propriilor pasiuni
Furnizarea de oportunități pentru dezvoltarea pasiunilor îmbunătățește productivitatea și satisfacția angajaţilor la locul de muncă.
8. Uită de partea distractivă a job-ului
Este necesar ca angajaţii să se distreze la job, să facă lucrurile cu plăcere, în caz contrar lucrurile sunt greşite. Atunci când se şi distrează muncind, oamenii dau tot ce au mai bun. Ideea este simplă: dacă munca este distractivă, se va reflecta atât în performanţă cât şi într-un timp mai lung petrecut la birou sau chiar în cadrul comapniei.
Sursă articol: http://www.forbes.com/sites/travisbradberry/2016/09/07/8-bad-mistakes-that-make-good-employees-leave/2/#e796001a8ff8
Postăm articole pe tema Resurselor Umane pentru că oferim:
1. Servicii de Recrutare;
2. Servicii de Administrare de Personal;
3. Servicii de Consultanţă în sistem legal.
Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro .