Reţeta unei propuneri de vânzare de nerefuzat

Cei 4 U

           Astăzi, când natura produselor și serviciilor poate fi extrem de complexă și clienții pot fi  extrem de exigenţi, succesul în domeniul vânzarilor înseamnă în primul rând să ai un business care incontestabil oferă valoare,  iar mai apoi să ştii cum să comunici propunerea clientului.

Indiferent de ceea ce vrei să vinzi, pe lângă informaţiile despre produsul/serviciul oferit şi abilităţile de vânzări este recomandat  să foloseşti reţeta celor 4U pentru a fi sigur că transmiţi propuneri de vânzare ce nu pot fi refuzate.

Primul U vine de la util, adică să transmiţi că ceea ce oferi este folositor, necesar . Este important ca atunci când un potenţial client vine la business-ul tău sau îţi accesează site-ul ,în primele 3 secunde  să-i transmiţi prin slogan, descrieri, panouri publicitare, imagini sau video ce are el de câştigat. În mai puţin de 3 secunde va decide dacă rămâne sau pleacă la concurenţă. Deci transmite-i din prima ce-i oferi util sau valoros pentru a-l convinge să cumpere.

Al doilea U este de la unic, cu alte cuvinte ce oferi tu şi alţii nu oferă. Într-o piaţă extrem de competitivă, în care este foarte simplu să compari ofertele existente, singurul mod de a câştiga clienţi este să te diferenţiezi  de concurenţă, să oferi ceva ce ei nu oferă.

Iată câteva puncte de diferenţiere de care să ţii cont în construirea ofertei de nerefuzat:

  • calitate mai bună,
  • gamă variată,
  • mai multe funcţionalităţi,
  • preţ mai bun în raport cu concurenţa,
  • proximitate (mai la îndemână),
  • suport sau consultanţă gratuită,
  • garanţie.

Când cauţi un punct de unicitate prin care să îţi diferenţiezi propunerea de  concurenţi gândeşte-te la cei 4P din marketing (Produs, Preţ, Plasament/Distribuţie, Promovare). După ce stabileşti unicitatea produsului/serviciului tău, asigură-te că punctezi acest aspect în comunicarea ofertei.

Cel de-al 3-lea U vine de la ultra-specific. Pentru a putea vinde este necesar să câştigi încrederea clientului. Elementele ultra-specifice cum ar fi: cifre privind rezultatele anterioare, testimoniale de la clienţi, video demo, mostre din produs, reprezintă un bun mod de a creşte credibilitatea ofertei .

Al 4-lea U vine de la o tactică frecvent utilizată în marketing, urgenţa. În ciuda faptului că nu am notat undeva lista de cumpărături, cu toţii ştim în orice moment  care este aceasta. Ofertele limitate reuşesc să ne dea un impuls să ştergem de pe listă anumite achiziţii pe care le-am tot amânat. Este recomandat să folosim această strategie pentru a creşte vânzările business-ului nostru, însă nu trebuie să abuzăm de ea.

Util

Unic

Ultra –specific

Urgent

Concluzionând, o propunere de vânzare de nerefuzat:

  • reliefează produse şi servicii utile,
  • se diferenţiază de concurenţă, prin unicitate,
  • este susţinută de exemple ultra-specifice
  • are o limitare de disponibilitate care să genereze urgenţă de cumpărare.

Sursă articol :

http://calinbiris.ro/reteta-unei-oferte-de-vanzare-de-nerefuzat-cei-4-u/?utm_source=facebook&utm_medium=status&utm_content=oferte&utm_campaign=2016-07 .

Postăm articole pe tema Vânzărilor pentru că oferim training pentru:

1.Vânzări de Valoare Mare,

2.Leadership pentru companiile care îşi doresc coechipieri „high achievers”,

3.Negocieri Dificile.

Date contact echipa Premian: 0735 519 633, contact@premian.ro